Keresés

Gyakran ismételt kérdések

 

Miért nem tudok feliratkozni a bonzoportal hírleveleire?

A bonzoportal.hu-n a feliratkozás együtt jár a ViP tagsággal, és a ViP tagjaink számára létrehozott, zártkörű akciókban résztvevő ajándék kuponok, és egyéb egyedi ajánlatok limitáltak azaz egy meghatározott létszám fölött le kell zárnunk a feliratkozás lehetőségét, hogy minden Vip tagunk felé maradéktalanul teljesíthessük az általunk vállalt kedvezményeket.

Szeretnél ViP tag lenni?

A ViP listát folyamatosan ellenőrizzük és azokat az e-mail címeket amelyek érvénytelenek, vagy passzívak, azaz rendszervisszajelzés szerint nem történik megnyitás az adott e-mail címről, kizárjuk a ViP programból, így a közeljövőben ViP helyek szabadulhatnak fel, ekkor a feliratkozást ideiglenesen újra megnyitjuk!

Mettől meddig vannak nyitva?

Hétfőtől- péntekig 10-19 óráig tartunk nyitva.

Mi a pontos címük?

1071 Budapest, Damjanich utca 51. ( Dózsa György- Damjanich utca sarok )

Tudok bankkártyával fizetni a helyszínen?

Sajnos nem, csak készpénzt áll módunkban elfogadni..

Utalványt elfogadnak?

Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni..

Megtaláltam a hirdetésüket, hogyan tudom megrendelni?

Bonzoportal.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket majd töltse ki az adatlapot értelemszerűen.

Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?

A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül.

Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?

Igen, ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a futárnál fogja majd kifizetni.

Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?

Termékeinket futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül, vagy személyesen is átvehetőek 7. kerületi bemutatótermünkbe. Rendeléskor az Önnek legmegfelelőbb opciót figyelmesen válassza ki!

Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?

Amennyiben a rendeléskor megadja a telefonszámát a futár keresni fogja telefonon, vagy hagy egy értesítőt és leteszi a csomagot a legközelebbi postán, ahol még 10 napig átvehető a küldemény.

Személyes átvételnél miért kell címemet megadnom?

Azért fontos ezeket az információkat megadnia, mivel névre szóló számlát készítünk. A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.

Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?

Írjon egy e-mail-t, a bonzoportal@gmail.com címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza cégünk telephelyi címére(1071 Budapest, Damjanich utca 51.), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik! Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli! A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.

Mikor lehet Önöket elérni telefonon?

Telefonszámunk hétköznaponként 11-18 óráig elérhető.

Átveheti más helyettem a rendelt terméket?

Természetesen igen, megrendelési azonosító alapján más is át tudja venni a terméket.

Elfelejtettem beírni a megjegyzés rovatba, hogy milyen színt, méretet szeretnék mi a teendőm?

Személyes átvétel esetén a pultnál lehet pótolni, utánvét vagy előre utalás esetén a bonzoportal@gmail.com -on lehet jelezni felénk a rendelés feladása napján.

Mi a teendőm, ha nem tetszik a vásárolt termék, szeretnék elállni a vásárlástól?

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a World Bonus Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 15 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli!

Tudok közvetlenül vásárolni az üzletben, ha oda megyek személyesen?

Sajnos nem, mivel webshop átvevőhelyként üzemelünk. A weboldalunkon előzőleg megrendelt termékeket lehetséges személyesen átvenni és fizetni.

Mi az a kupon kód és hol találom?

Kupon kódot kizárólag azok a vásárlóink kapnak, akik feliratkoznak hírlevelünkre, tehát mindig az aktuális hírlevelünkben találja majd. Bizonyos százalékú kedvezményekre jogosít a vásárlásából, ennek feltételei is szintén levelünkben találhatóak. A kedvezményt csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha a kódot megrendeléskor beírja a kijelölt mezőbe!

Kosaram
Vélemények
Ügyfélszolgálat