Gyakran ismételt kérdések
Miért nem tudok feliratkozni a Bonzoportál hírleveleire?
A bonzoportal.hu-n a feliratkozás együtt jár a ViP tagsággal, és a ViP tagjaink számára létrehozott, zártkörű akciókban résztvevő ajándék kuponok, és egyéb egyedi ajánlatok limitáltak azaz egy meghatározott létszám fölött le kell zárnunk a feliratkozás lehetőségét, hogy minden Vip tagunk felé maradéktalanul teljesíthessük az általunk vállalt kedvezményeket.
Szeretnél ViP tag lenni?
A ViP listát folyamatosan ellenőrizzük és azokat az e-mail címeket amelyek érvénytelenek, vagy passzívak, azaz rendszervisszajelzés szerint nem történik megnyitás az adott e-mail címről, kizárjuk a ViP programból, így a közeljövőben ViP helyek szabadulhatnak fel, ekkor a feliratkozást ideiglenesen újra megnyitjuk!
Mettől meddig vannak nyitva?
Hétfőtől péntekig 10-19 óráig tartunk nyitva.
Mi a pontos címük?
1071 Budapest, Damjanich utca 51. (Dózsa György út - Damjanich utca sarok)
Tudok bankkártyával fizetni a helyszínen?
Sajnos nem, csak készpénzt áll módunkban elfogadni.
Utalványt elfogadnak?
Sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.
Megtaláltam a hirdetésüket, hogyan tudom megrendelni?
Bonzoportal.hu-n tegye kosárba a megrendelni kívánt terméket majd töltse ki az adatlapot értelemszerűen.
Mi a további teendőm, ha előre utalást választottam?
A rendelést követő visszaigazoló e-mailben minden utaláshoz szükséges információt megtalál, a rendszer által számolt összeget utalja át a megrendeléstől számított 7 napon belül.
Lehet Önöknél utánvéttel rendelni?
Igen, ebben az esetben a rendszer által számolt összeget a futárnál fogja majd kifizetni.
Hogyan kerül hozzám a kiválasztott termék?
Termékeinket futárszolgálat szállítja házhoz az országon belül, vagy személyesen is átvehetőek 7. kerületi bemutatótermünkbe. Rendeléskor az Önnek legmegfelelőbb opciót figyelmesen válassza ki!
Mi történik akkor, ha a futár nem talál otthon?
Amennyiben a rendeléskor megadja a telefonszámát a futár keresni fogja telefonon, vagy hagy egy értesítőt és leteszi a csomagot a legközelebbi postán, ahol még 10 napig átvehető a küldemény.
Személyes átvételnél miért kell címemet megadnom?
Azért fontos ezeket az információkat megadnia, mivel névre szóló számlát készítünk. A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.
Mi a teendő, ha gyári hibás vagy sérült terméket kaptam?
Írjon egy e-mail-t, a [email protected] címre, majd a hibás terméket ajánlott küldeményként juttassa vissza cégünk telephelyi címére(1071 Budapest, Damjanich utca 51.), majd postafordultával cseréljük és visszaküldjük az új terméket a vásárló címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik! Az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatási költsége is a vevőt terheli! A kicserélt termék futárral való visszaküldésének költségét már az eladó vállalja.
Mikor lehet Önöket elérni telefonon?
Telefonszámunk hétköznaponként 12-15 óráig elérhető.
Átveheti más helyettem a rendelt terméket?
Természetesen igen, megrendelési azonosító alapján más is át tudja venni a terméket.
Elfelejtettem beírni a megjegyzés rovatba, hogy milyen színt, méretet szeretnék mi a teendőm?
Személyes átvétel esetén a pultnál lehet pótolni, utánvét vagy előre utalás esetén a [email protected] -on lehet jelezni felénk a rendelés feladása napján.
Mi a teendőm, ha nem tetszik a vásárolt termék, szeretnék elállni a vásárlástól?
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Bonzoportal.hu Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat, valamint ha szállítással kérte, akkor a vevő címéig tartó szállítási díjat is, visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, legkésőbb a termék vissza érkezését követő 14 napon belül. Elállás esetén a termék visszajuttatása a vevő feladata és költsége. Utánvétes, porto csomagot nem áll módunkban átvenni.
Tudok közvetlenül vásárolni az üzletben, ha oda megyek személyesen?
Sajnos nem, mivel webshop átvevőhelyként üzemelünk. A weboldalunkon előzőleg megrendelt termékeket lehetséges személyesen átvenni és fizetni.
Mi az a kupon kód és hol találom?
Kupon kódot kizárólag azok a vásárlóink kapnak, akik feliratkoznak hírlevelünkre, tehát mindig az aktuális hírlevelünkben találja majd. Bizonyos százalékú kedvezményekre jogosít a vásárlásából, ennek feltételei is szintén levelünkben találhatóak. A kedvezményt csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha a kódot megrendeléskor beírja a kijelölt mezőbe!